مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 13:432019-10-20حوادث

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شرق پایتخت 


رییس کلانتری 126 تهرانپارس از دستگیری کلاهبرداری حرفه ای و اعتراف وی به تشکیل باند 5 نفره ، کلاهبرداری از فروشندگان فضای مجازی خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ مجید عسگری نیا، گفت: ساعت 9 صبح روز پنج شنبه فردی به کلانتری 126 تهران پارس مراجعه و اظهار داشت: ساکن یکی از استان های همجواز شهر تهران می باشد که چندی قبل برای عیادت یکی از بستگانش به تهران محله تهران پارس مراجعه کرده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: مال باخته ادامه داد: در این بین تصمیم گرفته گوشی اش را فروخته و با خرید گوشی دیگر به محل سکونتش بازگردد.

مال باخته در خصوص نحوه کلاهبرداری توضیح داد: مشخصات گوشی ام در سایت های فروش در فضای مجازی درج کردم و فردی که مدعی بود ساکن مهدیه تهران پارس است با من تماس و قرار گذاشتیم با انتقال مبلغ گوشی، گوشی به همراه وسایل جانبی و کارتن را به وی تحویل بدهم.

ساعتی پیش یکدیگر را در نشانی اعلامی از سوی وی ملاقات کردیم وی مردی حدوداً 40 ساله و چهره ای موجه داشت و پیام واریز وجه را در گوشی اش به من نشان داد و مدعی شد که چون آخر ماه است شاید مبلغ واریزی دیر ارسال بشود و من هم به وی نا خودآگاه اعتماد کردم و گوشی ام را به همراه کارتن موبایل و لوازم جانبی به وی تحویل دادم و با خودرواش از محل دور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شرق پایتخت 

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شرق پایتخت